Konflikoplossing en -bestuur in die werkplek-opleidingskursus in Suid-Afrika

Ons korporatiewe opleidingskursus is ook beskikbaar in Johannesburg, Kaapstad, Durban, Pretoria, Port Elizabeth, Pietermaritzburg, Benoni, Tembisa, Vereeniging, Bloemfontein, Soweto, Oos-Londen, Polokwane, Krugersdorp, Rustenburg, Witbank, Nelspruit, Alberton, Midrand, Upington , Middelburg, George, Somerset-Wes, Vanderbijlpark , Worcester, Port Shepstone, Potchefstroom, Brakpan, Springs, Uitenhage, Stellenbosch, Franschhoek, Knysna, Hermanus, Houtbaai, Plettenbergbaai, Mosselbaai, Oudtshoorn, Clarens, Jeffreysbaai. 

 

 

Oor hierdie konflikoplossing in die werkplek-opleidingskursus in Suid-Afrika

Konflikoplossing in die werkplekkursus in Suid-Afrika

Konflikte is onvermydelik in die werkplek en moet nie altyd as negatiwiteit beskou word nie. Selfs die mees gekoördineerde span staar interne argumente in die gesig. Die sleutel tot die oplossing van konflikte is om na ‘n probleem vanuit ‘n positiewe perspektief te kyk en dit te hanteer as ‘n uitdaging wat oorkom moet word om jouself of ‘n span te versterk.

 

Wie moet hierdie konflikoplossing in die werksplekkursus in Suid-Afrika werkswinkel bywoon

Hierdie Konflikoplossing in die werkplek kursus in Suid-Afrika werkswinkel is ideaal vir enigiemand wat graag ‘n sterk begrip wil kry en hul konflikoplossing in die werkplek wil verbeter.

  • Alle personeel binne ‘n organisasie

  • Bestuurders

  • Spanleiers

  • Bestuurders

  • Assistente

  • Beamptes

  • Sekretarisse

 

Groepgrootte vir hierdie konflikoplossing in die werkplekopleidingsprogram in Suid-Afrika

Die ideale groepgrootte vir hierdie Konflikoplossing in die werkplek kursus in Suid-Afrika is:

  • Minimum: 5 Deelnemers

  • Maksimum: 15 deelnemers

 

Kursusduur vir hierdie konflikoplossing in die werkplekvaardigheidskursus in Suid-Afrika

Die duur van hierdie Konflikoplossing In die Werkplek Kursus In Suid-Afrika werkswinkel is 2 volle dae. Knowles Training Institute South Africa sal ook in staat wees om hierdie werkswinkel volgens verskillende tydsduur te kontekstualiseer; 3 volle dae, 1 dag, halwe dag, 90 minute en 60 minute.

  • 2 volle dae

  • 9 vm. tot 5 nm

 

Konflikoplossing In die Werkplek Kursus In Suid-Afrika Voordele

Hieronder is die lys van kursusvoordele van ons konflikoplossing in die werkplekkursus in Suid-Afrika

  • Verstaan ​​hoe konflik ontstaan
  • Verstaan ​​hoe konflik opgelos kan word
  • Verstaan ​​waarom konflik opgelos moet word
  • Leer hoe om konflik heeltemal te vermy
  • Identifiseer mense wat geneig is tot konflik

 

Konflikoplossing in die werkplekkursus in Suid-Afrika Doelwitte

Hieronder is die lys van kursusdoelwitte van ons konflikoplossing in die werkplekkursus in Suid-Afrika

  • Ontwikkel ‘n waardering vir wanneer almal saamstem
  • Verstaan ​​dat konflik dikwels onvermydelik is en opgelos moet word
  • Voer assesserings uit oor hoe om konflik op te los sonder aggressie
  • Vestig ‘n Forum waarin mense hul konflik na vore kan bring vir hulp om dit op te los
  • Herken die moeilikheid wat ontstaan ​​as u konflik onopgelos laat
  • Identifiseer die dinge wat konflik laat ontstaan ​​en monitor dit

 

Kursusinhoud Vir Hierdie Konflikoplossing In Die Werkplek Opleidingskursus In Suid-Afrika

Hieronder is die lys van kursusinhoud van ons konflikoplossing in die werkplek-opleidingskursus in Suid-Afrika

Konflikoplossingskursus in Suid-Afrika – Deel 1

  • Wat is konflik?
    • Die Random House Dictionary definieer konflik as, “om in botsing of onenigheid te kom; teenstrydig, teenstrydig of in opposisie wees; botsing.” Sommige gevalle van konflik kan insluit dat twee verkoopsverteenwoordigers twis oor wie die nuutste kliënt kry, of ‘n span werknemers is ontsteld met hul bestuurder oor ‘n onlangse skeduleringsverandering.
  • Wat is konflikoplossing?
    • Die term “konflikoplossing” beteken hoe jy konflikte oplos. Alhoewel daar baie prosesse beskikbaar is, het ons een metode ontwikkel wat jy by enige situasie kan aanpas. Jy sal selfs hierdie gereedskap kan gebruik om konflik te voorkom en ander te help om deur konflik te werk.
  • Verstaan ​​die konflikoplossingsproses
    • Konflik kan in baie soorte voorkom, en ons proses sal jou in enige omstandighede help. Hieronder kan jy ‘n kort oorsig kry van hoe ons die grootste deel van hierdie werkswinkel gaan spandeer. Alhoewel ons die verskeie konflikoplossingsfases in ‘n spesifieke volgorde uiteengesit het, beteken dit nie dat jy die hele tyd al die stappe moet gebruik nie.

Konflikoplossingskursus in Suid-Afrika – Deel 2

  • Samewerking
    • Ons sal hierdie benadering tydens hierdie werkswinkel gebruik. Met die samewerkende benadering werk die partye saam om ‘n wen-wen-oplossing te ontwikkel. Hierdie benadering moedig selfgelding aan (eerder as aggressiwiteit of passiwiteit
  • Kompeterende
    • Met ‘n aggressiewe benadering neem die persoon in konflik ‘n ferm standpunt in. Hulle kompeteer met die ander party om mag, en hulle triomfeer tipies (tensy hulle teen iemand anders is wat meeding!) Hierdie styl word dikwels as aggressief gesien, en kan dikwels die oorsaak wees dat ander mense in die konflik beseer voel of getrap op.
  • Kompromie
    • Met die kompromiebenadering gee elke persoon in die meningsverskil iets prys wat bydra tot die konflikoplossing. Hierdie styl is gepas wanneer ‘n besluit vroeër eerder as later geneem moet word (wat beteken dat die situasie kritiek maar nie dringend is nie). Hierdie styl is nie van toepassing wanneer daar aan ‘n wye verskeidenheid noodsaaklike behoeftes voldoen moet word nie.

Konflikoplossingskursus in Suid-Afrika – Deel 3

  • Tegemoetkomend
    • Die akkommoderende styl is een van die mees passiewe geskilbeslegtingstyle. Deur hierdie tegniek te gebruik, gee een van die partye in konflik op wat hulle wil hê sodat die ander party kan kry wat hulle wil hê. Oor die algemeen is hierdie styl nie baie nuttig nie, maar dit is gepas in sekere scenario’s.
  • Vermy
    • Die finale benadering in die TKI is om die konflik te vermy. Mense wat hierdie styl beoefen, is geneig om besluite sonder probleme te aanvaar, konfrontasie te vermy en komplekse keuses en take te delegeer. Vermyding is nog ‘n passiewe metode wat tipies nie effektief is nie, maar dit het wel sy gebruike.
  • Neutraliserende emosies
    • Voordat daar met die konflikoplossingsproses begin word, moet beide partye aanvaar dat hulle die konflik wil oplos. Sonder hierdie deurslaggewende inkoopstap is die bereiking van ‘n wen-wen-oplossing byna onmoontlik. Sodra deelnemers ingestem het om die dispuut op te los, is dit noodsaaklik om soveel negatiewe emosies as moontlik te neutraliseer.

Konflikoplossingskursus in Suid-Afrika – Deel 4

  • Opstel van grondreëls
    • Grondreëls verskaf ‘n struktuur vir mense om hul dispuut op te los. Grondreëls moet vasgestel word by die aanvang van enige konflikoplossingsproses. Hulle kan baie kort of baie gedetailleerd wees – wat die situasie ook al vereis.
  • Die keuse van die tyd en plek
    • Die regte tyd en plek is dikwels ‘n deurslaggewende deel van die oplossing van konflik. Om ‘n belangrike spankwessie vyf minute voor die einde van die skof te probeer oplos, gaan net nie werk nie – mense gaan daarop gefokus wees om huis toe te gaan, nie op die probleem nie. Wanneer moontlik, kies ‘n stil plek om die konflik te bespreek.
  • Wat wil ek hê?
    • Om te begin, onderskei wat jy persoonlik uit die konflik wil hê. Probeer om dit positief te sê. Sommige voorbeelde is “Ek wil ‘n regverdige deel van alle nuwe kliënte hê” of “Ek wil ‘n beter werksverhouding met my bestuurder hê.”

Konflikoplossingskursus in Suid-Afrika – Deel 5

  • Wat wil hulle hê?
    • Vind dan uit wat die persoon met wie jy nie saamstem nie, wens. Probeer dit positief uitdruk. Verken al die aspekte om jou waarskynlikhede vir wedersydse gewin te maksimeer. Hierdie raamvrae sal jou help om die proses te begin: wat het my teenstander nodig? Wat wil my teenstander hê?
  • Wat wil ons hê?
    • Noudat jy die eise en behoeftes van beide partye onderskei het, soek na areas van oorvleueling. Dit sal die beginpunte wees vir die bou van wedersydse grond.
  • Om gemeenskaplike grond te vind
    • Ons het reeds bespreek om gemeenskaplike grond te vind wanneer elke kant se behoeftes en behoeftes ondersoek word. Met hierdie instrumente behoort jy gemeenskaplike grond te kan vind selfs voordat die konflik ontstaan.

Konflikoplossingskursus in Suid-Afrika – Deel 6

  • Bou positiewe energie en welwillendheid
    • Daar is dikwels baie negatiewe emosies wat met konflik verband hou. Geen wonder konflik maak baie mense ontsteld en ontsteld nie en lei dikwels tot negatiewe gevoelens soos woede en teleurstelling. As jy daardie negatiewe energie in positiewe energie kan verander om te help om welwillendheid te ontwikkel met die persoon met wie jy in dispuut is, sal dit baie makliker wees om die verskil op te los.
  • Versterking van u vennootskap
    • Om die oorgang van teëstanders na probleemoplossende spanmaats te maak, is een van die kragtigste konflikoplossingsmetodes. Ons het reeds maniere bespreek om ‘n gemeenskaplike grondslag te vestig om te help om die gaping tussen jou en die persoon wat die dispuut het, te oorbrug. Hierdie instrumente is ‘n goeie begin, maar daar is ‘n paar bykomende dinge wat jy kan doen om daardie vennootskap te onderhou en te versterk.
  • Ondersoek die hoofoorsake
    • Sodra die grondslag gelê is, is dit noodsaaklik om na die grondoorsake van die konflik te kyk. Een benadering om dit te doen is deur eenvoudige verbale ondersoek. Dit behels die voortdurende vra “Hoekom?” om by die wortel van die probleem uit te kom.

Konflikoplossingskursus in Suid-Afrika – Deel 7

  • Skep ‘n oorsaak- en gevolg-diagram
    • Nog ‘n metode om die hoofoorsake te ondersoek, is om ‘n oorsaak-en-gevolg-diagram (ook bekend as ‘n visgraatdiagram) te skep met die persoon wat jy die konflik het. Om te begin, teken ‘n horisontale pyl wat na regs wys op ‘n groot vel papier. Skryf die probleem aan die einde van die pyltjie neer.
  • Die belangrikheid van vergifnis
    • Vergifnis is ‘n deurslaggewende konsep in konflikoplossing. Vergifnis beteken nie om te vergeet dat die konflik plaasgevind het of om die emosies wat dit geskep het, uit te wis nie. Dit beteken wel om te aanvaar dat die dispuut plaasgevind het. Aanvaar en werk deur hoe dit jou laat voel het, erken die gevolge wat dit gehad het, en laat daardie aksies en uitkomste in die verlede bestaan.
  • Identifisering van die voordele van resolusie
    • Daar is geen twyfel daaroor nie – konflikoplossing kan harde werk wees. Doeltreffende konflikoplossing delf diep in die kwessies, wat dikwels onbekende gebiede verken, om die kernkonflik op te los en te voorkom dat die probleem weer voorkom.

Konflikoplossingskursus in Suid-Afrika – Deel 8

  • Genereer, moenie evalueer nie
    • Om te begin, skep idees om die simptome van die konflik op te los. Gaan dan voort na die hoofoorsaak en vergroot jou lys idees. Moenie huiwer om gekke idees uit te gooi of om te vra: “Wat as?” Onthou, hierdie stadium gaan oor wat jy kan doen, nie wat jy wil doen nie.
  • Die skep van wedersydse winsopsies en meervoudige opsie-oplossings
    • Sodra jy ‘n goeie lys opsies het, kyk na die lys en voer ‘n basiese evaluering uit. Trek keuses af wat ‘n absolute no-go vir enige party is. Merk opsies wat winste vir beide partye bied.
  • Delf dieper in jou opsies
    • Wanneer die lys verklein is, delf dieper in elke keuse en onderskei die volgende:
  • Die poging vir elke moontlikheid (miskien op ‘n skaal van een tot tien)
    • Die gevolg vir elke opsie (ook op ‘n skaal van een tot tien)

Konflikoplossingskursus in Suid-Afrika – Deel 9

  • Die skep van kriteria
    • Sit vir die tyd jou lys van alternatiewe opsy. Dit is tyd om ‘n raamwerk te skep om daardie opsies te evalueer. Probeer om nie aan die verskeie opsies te dink terwyl jy die kriteria skep nie. Fokus eerder op die eise en behoeftes van beide partye.
  • Skep ‘n kortlys
    • Sodra die kriteria uitgedink is, haal die lys oplossings uit. Elimineer enige oplossings wat nie ooreenstem met die moet-hê-kriteria wat jy en jou maat geïdentifiseer het nie. Na hierdie proses moet jy ‘n klein, hanteerbare lys van potensiële oplossings hê.
  • Die keuse van ‘n oplossing
    • Kies nou ‘n finale oplossing. Onthou, jy kan dikwels verskeie opsies kombineer vir selfs groter sukses! Hier is ‘n kontrolelys om die voorkeuroplossing te evalueer. Is dit ‘n wen-wen-oplossing vir almal wat geraak word? Word in alle behoeftes voorsien?

Konflikoplossingskursus in Suid-Afrika – Deel 10

  • Bou ‘n Plan
    • Kom ons formuleer nou ‘n plan om die oplossing in werking te stel. Die kompleksiteit van hierdie plan moet wissel met die kompleksiteit van die situasie. Vir eenvoudige konflikte kan jy ‘n ooreenkoms soos volg opstel: “Ek en Janice sal om die beurt nuwe kliënte neem, en ons sal seker maak dat ons mekaar laat weet wanneer dit gebeur.
  • Evaluering van die situasie
    • Om te begin, sal ons al die grondwerk in ‘n enkele stap kombineer. Neem ‘n oomblik om te kalmeer en jou emosies te hanteer. Bestudeer die moontlike positiewe uitkomste van die konflik.
  • Kies jou stappe
    • Nou, laat ons deur fases vier en vyf werk. Bestudeer die huidige konflik. Is dit werklik die oorsaak, of is dit net ‘n simptoom van ‘n meer beduidende probleem?

Konflikoplossingskursus in Suid-Afrika – Deel 11

  • Skep ‘n Aksieplan
    • Sodra jy ‘n paar idees het oor hoe om die konflik op te los, doen ‘n vinnige evaluering. Wat wil jy hê en benodig jy uit die oplossing? Wat kan die ander party nodig hê? Gebruik dit om ‘n oplossing te beplan.
  • Gebruik individuele prosesstappe
    • In hierdie werkswinkel het ons die veelvuldige konflikoplossingsfases in ‘n bepaalde volgorde en met ‘n spesifieke groepering uiteengesit. Dit dui nie daarop dat jy die hele tyd al die stadiums moet gebruik nie. Die meeste van die items wat ons bespreek het, kan individueel beoefen word as konflikvoorkoming of -oplossingsinstrumente.
  • Stres- en woedebestuurstegnieke
    • Daar is geen twyfel daaroor nie – die hantering van konflik kan moeilik wees vir die gees en die liggaam. Om goed toegerus te wees met stres- en woedebestuurstegnieke kan jou help om koel te bly tydens die konflikoplossingsproses. Niks gaan opgelos word wanneer een (of albei) partye kwaad en ontsteld is nie.

Konflikoplossingskursus in Suid-Afrika – Deel 12

  • Die Ooreenkomsraamwerk
    • Die Ooreenkomsraamwerk kan in enige situasie beoefen word om jou standpunt op ‘n selfgeldende, nie-konfronterende manier te verduidelik, sonder om jou posisie af te water. Dit is ontwerp om bespreking en inligtingsdeling tussen alle partye te bevorder. Alhoewel dit in verskeie situasies gebruik kan word, is dit veral nuttig in konflikoplossing.
  • Vra oop vrae
    • Wanneer dit aanneemlik is, gebruik die vyf W’e of die H om ‘n vraag te vra. Hierdie vrae bevorder bespreking, selfevaluering en oop gesprek. Enkele nuttige vrae vir konflikoplossing sluit in:
    • Wat het gebeur?
    • Hoekom voel jy so?

 

Konflikoplossing in die werkplekkursus in Suid-Afrika Materiaal met toegevoegde waarde

Elke deelnemer sal die volgende materiaal ontvang vir die Konflikoplossing in die werkplek kursus in Suid-Afrika

 
 

Konflikoplossing In die Werkplek Kursus In Suid-Afrika Leerdergids

 
 

Konflikoplossing in die werkplekkursus in Suid-Afrika Uitdeelstukke

 
 

Konflikoplossing in die werkplekkursus in Suid-Afrika PPT-skyfies wat tydens kursus gebruik word

 

Konflikoplossing in die werkplekkursus in Suid-Afrika Sertifisering

Elke kursusdeelnemer sal ‘n sertifisering van opleiding ontvang

 
 

 

Kursusfooie vir konflikoplossing in die werkplek kursus in Suid-Afrika

Daar is 4 prysopsies beskikbaar vir hierdie Konflikoplossing In Die Werkplek opleidingskursus In Suid-Afrika. Kursusdeelnemers wat nie in Suid-Afrika is nie, kan kies om in te teken vir ons aanlyn Konflikoplossing In Die Werkplek-opleidingskursus In Suid-Afrika.

  • USD 1 019,96 vir ‘n 60-minute middagete-gespreksessie.

  • USD 389,96 vir ‘n halfdagkursus per deelnemer.

  • USD 629,96 vir ‘n 1-dag kursus per deelnemer.

  • USD 854,96 vir ‘n 2-dag kursus per deelnemer.

  • Afslag beskikbaar vir meer as 2 deelnemers.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Company Partners Logos

Hierdie konflikoplossing en bestuur in die werkplek Opleidingskursus, werkswinkel, opleiding, klas, seminaar, praatjie, program, programmeerder, aktiwiteit, lesing. Hierdie konflikoplossing en bestuur in die werkplek Opleidingskursusse, werkswinkels, klasse, seminare, praatjies, programme, programmeerders, aktiwiteite, lesings in Suid-Afrika. Hierdie konflikoplossing en bestuur in die werkplek Opleiding verbeteringswenke, Hierdie konflikoplossing en bestuur in die werkplek Opleidingstegnieke, verbeter hierdie konflikoplossing en bestuur in die werkplek Opleiding, verbeter hierdie konflikoplossing en bestuur in die werkplek Opleidingspeletjies, Hierdie konflikoplossing en Bestuur in die werkplek Opleidingverbeteringsoefeninge, verbeter hierdie konflikoplossing en bestuur in die werkplek Opleidingskrag, hoe om goeie Hierdie konflikoplossing en bestuur in die werkplek te hê Opleiding, hoe om goeie Hierdie konflikoplossing en bestuur in die werkplek te hê Opleiding in studie, how to build up your This Conflict Resolution & Management in the Workplace Training, how to improve This Conflict Resolution & Management in the Workplace Training how to improve This Conflict Resolution & Management in the Workplace Training Course in South Africa. Verbeter, versterk, bou op, vergroot, verhoog Hierdie Konflikoplossing en Bestuur in die Werkplek Opleidingskursus in Suid-Afrika. Verhoog, versterk, verhoog, versterk, versterk hierdie konflikoplossing en bestuur in die werkplek-opleiding. Gradeer op, versterk, oplewing, verhoog, oordryf, vergroot, groei, kry hierdie konflikoplossing en bestuur in die werkplek-opleiding. Ontwikkel hierdie konflikoplossing en -bestuur in die werkplek Opleiding, meervoudig, versterk, versterk, versterk, vestig, brei uit Hierdie konflikoplossing en -bestuur in die werkplek-opleiding. Verkwik, herstel, versterk, verhard, bemagtig, versterk, herskep hierdie konflikoplossing en bestuur in die werkplek-opleiding. Verjong, vernuwe, eskaleer, brei uit, maksimeer hierdie konflikoplossing en bestuur in die werkplek-opleiding. Kragtig, magtig, indrukwekkend, bekwaam, puik, uitstekend, uitsonderlik Hierdie konflikoplossing en bestuur in die werkplek Opleiding in Suid-Afrika. Uitstekend hierdie konflikoplossing en bestuur in die werkplek opleiding. Super, voortreflik, sterk, solied, aktief Hierdie konflikoplossing en bestuur in die werkplek Opleidingskursusse en werkswinkels in Suid-Afrika. Hierdie konflikoplossing en bestuur in die werkplek Opleidingverbetering, versterking, opbou, vergroting, vergroting, inkrementering, versterking, versterking. Hierdie konflikoplossing en bestuur in die werkplek Opleiding vergroting, groei, ontwikkeling, krag, bemagtiging, wedergeboorte. Hierdie konflikoplossing en bestuur in die werkplek Opleiding verjonging, ontwikkeling, eskalasie, uitbreiding.Hierdie konflikoplossing en bestuur in die werkplek Opleidingmaksimering, kragopleidingskursusse en werkswinkels in Suid-Afrika.

Scroll to Top