Besigheids-etiket-opleidingskursus in Suid-Afrika

Ons korporatiewe opleidingskursus is ook beskikbaar in Johannesburg Cape Tow Durban Pretoria, Port Elizabeth, Pietermaritzburg, Beno Tembisa , Veree igi Bloemfo tei , Soweto, East Lo do Pol okwa e, Krugersdorp, Ruste burg, Witba k, elspruit, Alberto , Midra d, Upi gto , Middelburg, George, Somerset-Wes, Va derbijlpark , Worcester, Port Shepsto e, Potchefstroom, Brakpa , Spri gs, Uite hage, Stelle bosch, Fra schhoek, K ys a, Herma us, Houtbaai, Plette bergbaai, Mosselbaai, Oudtshoorn. , Clare s, Jeffreysbaai. 

 

 

Oor hierdie Besigheidsetikopleidingskursus in Suid-Afrika

 

Oor hierdie Besigheidsetiketkursus in Suid-Afrika

Besigheidsetiket is die stel verwagte gedrag wat deur sakelui uitgestal word om ‘n noodsaaklike eerste indruk te bou. Om sterk verhoudings met ander mense te bou, is kennis van die regte dekorum tydens sosiale interaksies nodig. Besigheidsgeleenthede word dikwels binne ‘n kwessie van minute besluit, en minder kapasiteit om kliënte te beïndruk, verminder die kans om die transaksie te bekom.

Om sake-etiket te ken, help professionele persone om hulself voor te berei vir die hantering van saketransaksies en die skep van professionele verhoudings met potensiële kliënte. Meer nog, deelnemers sal leer hoe belangrik dit is om die diversiteit van kultuur te verstaan ​​in die skep van veilige netwerke.

In hierdie Besigheidsetiek-kursus sal deelnemers in Suid-Afrika die basiese reëls van sake-etiket leer. Hulle sal gelei word oor die basiese beginsels om te volg om beleefdheid en respek teenoor kliënte te toon. Die kursus sal sake-etik hanteer in terme van verbale, nieverbale en geskrewe kommunikasie. Deelnemers sal ook ingelig word oor die kulturele verskille wat hulle moet let.

 

 

Wie moet hierdie sake-etiketkursus in Suid-Afrika-werkswinkel bywoon

Hierdie Besigheidsetiket in Suid-Afrika werkswinkel is ideaal vir enigiemand wat ‘n sterk begrip wil kry en hul Besigheidsetiket wil verbeter.

  • Alle personeel binne ‘n organisasie

  • Bestuurders

  • Spanleiers

  • Bestuurders

  • Assistente

  • Beamptes

  • Sekretarisse

 

Groepgrootte Vir Hierdie Besigheid Etiket Opleidingsprogram in Suid-Afrika

Die ideale groepgrootte vir hierdie Business Etiquette-kursus in Suid-Afrika is:

  • Minimum: 5 Deelnemers

  • Maksimum: 15 deelnemers

 

Kursusduur vir hierdie Besigheids-etiketvaardigheidskursus in Suid-Afrika

 

Die duur van hierdie Business Etiquette in South Africa-werkswinkel is 2 volle dae. Knowles Training Institute South Africa sal ook in staat wees om hierdie werkswinkel volgens verskillende tydsduur te kontekstualiseer; 3 volle dae, 1 dag, halwe dag, 90 minute en 60 minute.

  • 2 volle dae

  • 9 vm. tot 5 nm

 

Besigheidsetiketkursus in Suid-Afrika Voordele

Hieronder is die lys van kursusvoordele van ons besigheidsetikkursus in Suid-Afrika

  • Ontwikkel professionaliteit deur die kennis van sake-etiket
  • Ontdek hoe om verskillende soorte kliënte te hanteer
  • Verstaan ​​​​die kulturele verskille in die hantering van transaksies tussen verskillende nasionaliteite
  • Verbeter bestaande praktyke in die hantering van kliënte
  • Verkry vaardighede wat nodig is om ‘n goeie indruk vir kliënte te vestig

 

Besigheidsetiketkursus in Suid-Afrika Doelwitte

Hieronder is die lys van kursusdoelwitte van ons sake-etiketkursus in Suid-Afrika

Besigheidsetiketopleiding in Suid-Afrika Doelwitte – Deel 1

  • Definieer etiket en gee ‘n voorbeeld van hoe etiket waarde tot ‘n besigheid of maatskappy kan toevoeg.
  • Leer riglyne oor hoe om ‘n goeie eerste inleiding te maak.
  • Leer die drie komponente van ‘n goeie indruk, almal begin met ‘C’.

Besigheidsetiketopleiding in Suid-Afrika Doelwitte – Deel 2

  • Ken ten minste een manier om senuweeagtigheid te verminder terwyl jy in groepsituasies is.
  • Leer hoe om ‘n besigheidskaartjie effektief te gebruik.
  • Ken en pas ten minste een manier toe om name te onthou.

Besigheidsetiketopleiding in Suid-Afrika Doelwitte – Deel 3

  • Identifiseer drie stappe om ‘n handdruk te gee.
  • Identifiseer die vier vlakke van gesprek en bied ‘n voorbeeld vir elkeen.
  • Leer plekinstellings, servettetiket en basiese tafelmaniere.

Besigheidsetiketopleiding in Suid-Afrika Doelwitte – Deel 4

  • Leer die protokol om in ‘n onderneming te bestel, alkohol in ‘n besigheidsmaal te hanteer, die rekening te betaal en fooitjies te gee.
  • Leer basiese riglyne oor ‘n behoorlike adresvorm, grammatikastandaarde en die gebruik van akronieme in e-posse.
  • Leer basiese riglyne oor die telefoonoproepe en stempos.

Besigheidsetiketopleiding in Suid-Afrika Doelwitte – Deel 5

  • Identifiseer die verskil tussen ‘n formele en informele brief.
  • Ontwikkel ‘n effektiewe ‘dankie’-briefie.
  • Leer die betekenis van kleure in aantrek vir sukses.

Besigheidsetiketopleiding in Suid-Afrika Doelwitte – Deel 6

  • Onderskei tussen die aantreklike gemaklike, semi-formele, formele en swart das-dragkode.
  • Verstaan ​​basiese riglyne in internasionale etiket.

 

Kursusinhoud Vir Hierdie Besigheidsetiket Opleidingskursus in Suid-Afrika

Hieronder is die lys van kursusinhoud van ons sake-etiket-opleidingskursus in Suid-Afrika

Besigheidsetiketkursus in Suid-Afrika – Deel 1

Voordat ons na etiketreëls oor verskeie sakeverwante scenario’s kyk, is dit die beste om almal te leer wat etiket beteken. Ons sal ook kyk na die baie maniere waarop sake-etik ‘n maatskappy of ‘n organisasie se winspunt kan verbeter.

  • Etiket Gedefinieer
    • Josy Roberts, skrywer van ‘Business Etiquette Your Questions and Answers’ , definieer etiket as ‘konvensionele reëls van beleefde gedrag’. Dit is riglyne oor hoe om te presteer wat goeie maniere pas terwyl jy in die geselskap van ander mense is. Hulle toon simpatie vir die behoeftes en gevoelens van die persoon.
  • Die belangrikheid van sake-etiket
    • Etiket kan besighede help om die volgende areas te bevorder:
    • Handelsmerk: Alles wat ons doen sal oor ons maatskappy en ons produkte reflekteer.
    • Kliëntesorg: Die beste manier om kliënte te wys dat hul beskerming waardeer word, is om hulle met respek en oorweging te hanteer.

Besigheidsetiketkursus in Suid-Afrika – Deel 2

Wanneer jy netwerk, is dit noodsaaklik om die meeste van die eerste ontmoeting te maak. In hierdie module bespreek ons ​​hoe om ‘n boeiende inleiding te skep, ‘n goeie indruk te maak, senuweeagtigheid te verminder, besigheidskaartjies effektief te gebruik en name te onthou.

  • Skep ‘n effektiewe inleiding
    • Daar is drie stappe om effektief bekend te stel. Netwerk is nie net om jouself voor te stel nie, maar ook om twee vreemdelinge aan mekaar voor te stel.
  • Maak ‘n goeie eerste indruk
    • Om ‘n goeie indruk te hê, vereis 3 C’s: Vertroue, Bekwaamheid, Geloofwaardigheid.
  • Verminder senuweeagtigheid
    • Om mense te ontmoet kan angs prikkel. Die behoefte om ‘n ander persoon te beïndruk kan baie druk wees. Hier is ‘n paar maniere om senuweeagtigheid te verminder terwyl jy in ‘n sosiale situasie is: Wees ingelig, oefen altyd en leer om snellers te identifiseer.
  • Gebruik besigheidskaartjies doeltreffend
    • Netwerk is nie omvattend sonder om besigheidskaartjies uit te ruil nie. Die besigheidskaartjie is baie belangrik om op te volg om die volgende vergadering te reël.
  • Onthou name
    • Om name te onthou kan vir sommige mense uitdagend wees, maar dit is nie onmoontlik nie. Dit is ‘n vaardigheid wat verbeter met ywerige toepassing.

Besigheidsetiketkursus in Suid-Afrika – Deel 3

‘n Handdruk en gesprek gaan byna altyd met ‘n inleiding gepaard. In hierdie module sal ons die drie stappe wat ‘n perfekte handdruk maak en die vier vlakke van gesprek bespreek.

  • Die drie-stap proses
    • ‘n Handdruk is ‘n komponent van baie sosiale interaksies. Dit is ‘n metode om jouself voor te stel, geluk te wens en selfs ‘n manier om ‘n besigheidsooreenkoms te sluit. ‘n Handdruk is ‘n vertoon van welwillendheid.
  • Die vier vlakke van gesprek
    • Die ware tegniek van gesprek is nie net om die regte inligting op die regte tyd te sê nie, maar om die verkeerde ding op ‘n aanloklike oomblik weg te laat. Dit behels sensitiwiteit in hierdie stadium van ‘n verhouding, die konteks van die dialoog en die gemaksvlak van die persoon wat jy kommunikeer om daarvan afhanklik te wees.

Besigheidsetiketkursus in Suid-Afrika – Deel 4

Om sake te doen oor etes is ‘n goeie manier om besigheidsverhoudings te bou. Etes sorg vir ‘n meer gemaklike atmosfeer in vergelyking met kantore en is dus meer bevorderlik vir ‘n ontspanne gesprek. In hierdie module sal ons ‘n paar van die etiketreëls bespreek wanneer jy saam met sakevennote eet, soos om plekomgewing te verstaan, etiketreëls terwyl jy eet, en maniere om taai situasies te vermy.

  • Verstaan ​​jou plek-instelling
  • ‘n Plek-omgewing is ‘n rangskikking van die drinkhouers (glase, bekers), koshouers (borde, bakke en pierings) en eetgerei (lepels, vurke, messe).
    • Plek-instellings verskil na gelang van die kos en die formaliteit van die eetgeleentheid. Hoe meer informeel jy van plan is om jou maaltyd te wees, hoe minder streng moet jy by die reëls van ‘n plek-instelling hou.
  • Gebruik jou servet
    • Wanneer almal sit, vou jou servet liggies oop en plaas dit op jou skoot. As die servet groot is, vou eers die servet in die helfte. Jou servet lê op jou skoot gedurende die hele maaltyd. As jy jou servet moet gebruik om iets oor jou lippe af te vee, dep dit net liggies.
  • Eet jou maaltyd
    • Basiese etiketriglyne wanneer jy eet: Moenie sake tydens die maaltyd bespreek nie, tensy die senior lede dit wil doen. Andersins moet besigheidsake óf voor die ete óf daarna benader word. Neem die leiding van die gasheer, of die mees senior in die tabel, waar om te sit.
  • Taai situasies en moontlike oplossings
    • Hier is ‘n paar ongemaklike eetomstandighede en hoe om dit te hanteer. Eet iets wat nie met jou saamstem nie, vra die kelner vir ‘n papier servet en spoeg die kos diskreet uit. Jy het onbedoeld kos of drankies op ‘n gas gemors: Moenie paniekerig raak nie. Vra eers opreg om verskoning. Gebruik die lap servet en water om die gemors liggies af te vee.

Besigheidsetiketkursus in Suid-Afrika – Deel 5

In die vorige module het ons gepraat oor etiketriglyne wat verband hou met eet in styl. In hierdie module gaan ons kyk na basiese hoflikhede om na te kom terwyl jy uiteet, insluitend riglyne vir bestellings in ‘n restaurant, inname van alkohol tydens ‘n sakevergadering, die betaling van die rekening en fooitjies.

  • Bestel in ‘n restaurant
    • Die volgende is ‘n paar basiese etiketreëls wanneer jy bestel: Soos met talle plekke, sê ‘asseblief’ en ‘dankie’, veral wanneer jy die kelner of bediener aanspreek. Moenie die duurste item bestel nie. Wanneer jy in onsekerheid is, volg die leiding van die gasheer.
  • Oor alkoholiese drankies
    • Oor die algemeen word alkohol nie aangeraai om deel van ‘n besigheidsvergadering te wees nie. Alkoholinname verlaag inhibisie, wat die professionele atmosfeer aan tafel kan beïnvloed. Selfs al is die ete ‘n sosiale geleentheid wat bedoel is om ‘n verhouding te vestig, wil jy steeds jou beste voor moontlike vennote en kliënte projekteer.
  • Betaal die rekening
    • Hier is ‘n paar etiketvoorstelle wanneer jy die rekening betaal: As die strokie na jou tafel gebring word, tel dit op en kontroleer die totaal sonder opmerking. Plaas die tjek met die gesig na onder op die skinkbord in ‘n vouer met jou kaart of geld onder. Moenie met die tjek raas nie. Moenie die ander laat weet hoeveel die ete gekos het nie.
  • Wenk gee
    • Wenk gepas. Die standaard is 15% vir matige diens en 20% vir uitstekende diens van die voorbelaste koste van die ete. In ‘n selfbedienings- of buffet-restaurant is ‘n fooi van 10-12% standaard. Hanteer slegte kos of diens deur met die bestuurder te praat.

Besigheidsetiketkursus in Suid-Afrika – Deel 6

E-pos is ‘n gerieflike en effektiewe medium om besigheidskommunikasie te voer. In hierdie module sal ons etiketriglyne bespreek oor hoe om ‘n e-posboodskap aan te spreek, die gebruik van grammatika en akronieme in die briefliggaam en top 5 tegnologiewenke.

  • Aanspreek van jou boodskap
    • ‘n Paar basiese riglyne om ‘n e-pos aan te spreek: Begryp wanneer om die To-, Cc- en Bcc-velde te gebruik. Daar is drie algemene maniere om ‘n e-pos aan te spreek, en elke manier is die geskikste vir spesifieke kontekste.
  • Grammatika en akronieme
    • Terwyl aanlyn uitdrukkingsmediums hul woordeskat ontwikkel het, is dit die beste om te onthou dat besigheid e-pos die gelykstaande formaliteit as enige besigheidsbrief stuur. Volg altyd die reëls van behoorlike grammatika. U kan na Engelse skryfstylvoorbeelde vir hierdie reëls verwys. Oefen altyd volsinne en woorde met behoorlike sinstruktuur.
  • Top 5 Tegnologie Wenke
    • Hier is vyf wenke wanneer jy tegnologie gebruik: die medium is die boodskap, lees altyd weer jou briewe, dink aan sekuriteit, dink aan jou ontvanger se gerief en slaan oor as dit nie nodig is nie . Voordat jy ‘n memo wat jy ontvang het aan jou personeel stuur, oorweeg of hulle hierdie stukkie inligting benodig. Dit is lekker om jou span op hoogte te hou, maar nie tot die punt dat jy hul inkassies verstop nie.

Besigheidsetiketkursus in Suid-Afrika – Deel 7

Hierdie keer gaan ons kyk na telefoonetiket. Ons sal veral bespreek hoe om ‘n gepaste groet te ontwikkel, hoe om stempos en selfoon moets en moenies te hanteer.

  • Ontwikkel ‘n gepaste groet
    • Hoe om ‘n gepaste telefoongroet te genereer: Sê jou groet. Besigheidstelefone moet altyd met ‘n frase soos “Goeie môre” of “Goeiemiddag” beantwoord word. Identifiseer jouself en die maatskappy.
  • Hanteer stempos
    • ‘n Paar wenke oor hoe om ‘n stemposboodskap te los: jy kan probeer om jou naam, affiliasie, telefoonnommer en jou rede vir die oproep te meld. Om jou stempos te bestuur, moet jy jou persoonlike groet opneem. Sluit by jou groet jou naam, die departement en of maatskappy se naam in sodat mense weet hulle het die regte persoon gekontak.
  • Selfoon moets en moenies
    • Hier is ‘n paar moets en moenies wanneer dit by selfone kom: Moenie oproepe aanvaar tydens ‘n vergadering of ‘n gesprek met ‘n ander persoon nie. Uitsluitings is wanneer jy ‘n dringende oproep ontvang, maar verskoon jouself eers voordat jy dit neem.

Besigheidsetiketkursus in Suid-Afrika – Deel 8

Selfs in geskrewe kommunikasie moet toepaslike toon, inhoud en formaat nagekom word. In hierdie module sal ons bespreek hoe om ‘n ‘dankie’-briefie, ‘n formele brief en ‘n informele brief te skryf.

  • Dankie Notes
    • Om waardering te toon is altyd ‘n goeie idee, of dit nou vir ‘n geskenk, ‘n daad van vriendelikheid of ‘n besigheidsvriendelikheid is. Jy kan dit doen deur ‘n ‘dankie’-briefie te stuur. Die formaliteit van jou bedankingsbrief hang af van jou verhouding met die persoon aan wie jy die nota stuur.
  • Formele Briewe
    • ‘n Formele styl word aanbeveel vir die meeste besigheidskorrespondensie. Dit toon hoflikheid, professionaliteit en kennis van protokol. Gebruik as ‘n reël ‘n formele styl, tensy jy anders genooi het of jy reeds ‘n verhouding met die persoon aan wie jy skryf, gevestig het.
  • Informele Briewe
    • ‘n Informele besigheidsbrief is ‘n meer presiese en meer reguit weergawe van ‘n formele brief. Standaardreëls oor grammatika en spelkorrektheid geld steeds, maar met sekere buigsaamhede. Byvoorbeeld, kontraksies, afkortings en slang kan toelaatbaar wees solank die professionele toon van die brief behoue ​​bly.

Besigheidsetiketkursus in Suid-Afrika – Deel 9

‘n Beduidende deel van die beoefening van etiket is behoorlike selfaanbieding. Die manier waarop jy lyk praat met mense, nie net hoe jy jouself wil projekteer nie, maar ook die hoflikheid wat jy vir die mense in jou maatskappy het. In hierdie module sal ons riglyne bespreek oor aantrek vir sukses. Ons sal veral praat oor die betekenis van kleure, die betekenis van kleredragkodes en riglyne oor hoe om die regte klere te kies om te dra.

  • Die betekenis van kleure
    • Oor die algemeen word standaardkleure as meer professioneel en relevant vir besigheidsverwante situasies beskou. Hierdie kleure sluit in swart (wat as die mees formele beskou word), wit, donkergrys en vlootblou. Baie maatskappye gebruik kleurdragkode om hul handelsmerk te bou, aangesien werknemers met die verbruikers interaksie het.
  • Vertolking van algemene kleredragkodes
    • Kleredragkodes hang gewoonlik af van die maatskappy of bedryf waarin jy werk, en die aard van jou werk. Dit is ook nie ongewoon dat verskillende aktiwiteite in dieselfde posisie verskillende kleredragkodes vereis nie.
  • Besluit wat om te dra
    • Wanneer jy ‘n werkverwante sosiale funksie bywoon, probeer om vas te stel hoe jou gasheer of gasvrou sou verkies dat jy aantrek en met hul reaksie konformeer. Daar is niks verkeerd om vooraf navrae oor kleredragkodes te maak nie. Informeel impliseer gewoonlik dat jy kan dra wat jy wil.

Besigheidsetiketkursus in Suid-Afrika – Deel 10

Etiket word sterk deur kultuur beïnvloed; elke land en nasie het sy eie stel reëls vir beleefde gedrag. Wanneer u met ‘n internasionale kliënte te doen het, of wanneer u besigheid in ‘n vreemde land doen, is dit die beste om bewus te wees van plaaslike etiketriglyne. In hierdie module sal ons algemene reëls in internasionale etiket, noodsaaklike punte en maniere om voor te berei bespreek.

  • Algemene Reëls
    • Etiket word massief deur kultuur beïnvloed; wat goeie maniere in een land of vir een nasie kan wees, is dalk nie goeie praktyke in ‘n ander nie. Aangesien die meeste besighede vandag met ‘n globale ingesteldheid werk, betaal dit altyd om internasionale etiket in gedagte te hou.
  • Belangrike punte
    • Sommige kulture trek konserwatief aan as die norm. Amerikaners is geneig om meer ontspanne te wees wanneer dit kom by aantrekkodes en beveel selfs aan om in sommige velde en beroepe vir gemak aan te trek, terwyl ander mense oor die algemeen meer konserwatief is.
  • Voorbereidingswenke
    • Dit begin met oopkop. Jy kan informante of kundiges met vaardige plaaslike kennis van beide lande kry, en hulle vra om met jou te praat oor ‘n lekker middagete of aandete. As jy naby ‘n universiteit of ‘n sentrum van kundigheid in ‘n spesifieke land woon, kan dit ook voordelig wees om leiding van kundiges te soek wat waarskynlik maar te bly sal wees om geraadpleeg te word en hul kennis te deel.

 

Besigheidsetiketkursus in Suid-Afrika Materiaal met toegevoegde waarde

Elke deelnemer sal die volgende materiaal ontvang vir die Business Etiquette-kursus Suid-Afrika

 
 

Besigheidsetiketkursus in Suid-Afrika Leerdergids

 
 

Sake-etiketkursus in Suid-Afrika Uitdeelstukke

 
 

Sake-etiket PPT-kursus in Suid-Afrika Skyfies wat tydens kursus gebruik word

 

Besigheidsetiket in Suid-Afrika Sertifisering

Elke kursusdeelnemer sal ‘n sertifisering van opleiding ontvang

 
 

 

Kursusse Fooie Vir Besigheid Etiket Opleidingskursus in Suid-Afrika

Daar is 4 prysopsies beskikbaar vir hierdie Business Etiquette-opleidingskursus in Suid-Afrika. Kursusdeelnemers wat nie in Suid-Afrika is nie, kan kies om in te teken vir ons aanlyn Besigheidsetiket-opleidingskursus in Suid-Afrika.

 

  • USD 679,97 vir ‘n 60-minute middagete-gespreksessie.

  • USD 259,97 vir ‘n halfdagkursus per deelnemer.

  • USD 419,97 vir ‘n 1-dag kursus per deelnemer.

  • USD 569,97 vir ‘n 2-dag kursus per deelnemer.

  • Afslag beskikbaar vir meer as 2 deelnemers.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Company Partners Logos

Hierdie Besigheid Etiket Opleidingskursus Suid-Afrika. Hierdie Business Etiquette Training-werkswinkel Suid-Afrika. Hierdie Besigheid Etiket Opleiding Suid-Afrika. Hierdie Besigheid Etiket Opleiding klas Suid-Afrika. Hierdie Business Etiquette Training seminaar, praatjie, program, programmeerder, aktiwiteit, lesing. Hierdie Besigheidsetiket Opleidingskursusse, werkswinkels, klasse, seminare, praatjies, programme, programmeerders, aktiwiteite, lesings in Suid-Afrika. Hierdie Besigheid Etiket Opleiding verbetering wenke, Hierdie Besigheid Etiket Opleiding tegnieke, verbeter Hierdie Besigheid Etiket Opleiding, verbeter Hierdie Besigheid Etiket Opleiding speletjies, Hierdie Besigheid Etiket Opleiding verbetering oefeninge, verbeter Hierdie Besigheid Etiket Opleiding krag, hoe om goeie Hierdie Besigheid Etiket Opleiding te hê, hoe om goeie Hierdie Besigheidsetiketopleiding te hê in die studie, hoe om jou Hierdie Besigheidsetiketopleiding op te bou, hoe om Hierdie Besigheidsetiketopleiding te verbeter hoe om Hierdie Besigheidsetiketopleidingskursus in Suid-Afrika te verbeter. Verbeter, versterk, bou op, vergroot en verhoog Hierdie Besigheidsetikopleidingskursus in Suid-Afrika. Verhoog, versterk, verhoog, versterk en versterk hierdie Besigheidsetiket-opleiding. Gradeer op, versterk, groei, verhoog, oordryf, vergroot, groei en kry Hierdie Besigheidsetiket-opleiding. Ontwikkel Hierdie Besigheid Etiket Opleiding Suid-Afrika. Verskeie, versterk, versterk, versterk, vestig, brei hierdie Besigheidsetikopleiding uit. Verkwik, herstel, versterk, verskerp, Hierdie Besigheidsetiketopleiding bemagtig. Versterk hierdie Besigheidsetiketopleiding. Herwin hierdie Besigheidsetiketopleiding. Verjong, vernuwe, eskaleer, brei uit en maksimeer hierdie Besigheidsetiket-opleiding. Kragtige, magtige, indrukwekkende, bekwame, puik, uitstekende, uitsonderlike Hierdie Besigheidsetiketopleiding in Suid-Afrika. Uitstekend hierdie Besigheid Etiket Opleiding. Super, voortreflik, sterk, solied, aktief Hierdie Besigheidsetiket Opleidingskursusse en werkswinkels in Suid-Afrika. Hierdie Besigheid Etiket Opleiding verbetering, versterking, opbou, vergroting, verhoging, inkrement, versterking, versterking. Hierdie Business Etiquette Training vergroting, groei, ontwikkeling, krag, bemagtiging, wedergeboorte. Hierdie Business Etiquette Training verjonging, ontwikkeling, eskalasie, uitbreiding. Besigheidsmaksimering, kragopleidingskursusse en werkswinkels in Suid-Afrika.

Scroll to Top